BLOG 1.8.2017 PŘESTĚHOVÁN NA: ABITOFJITT.BLOGSPOT.COM !

Článek s důvody a vysvětlením najdete ZDE.

Únor 2015

Putování za vínem

28. února 2015 v 14:21 | Jíťa |  ČR + SR
Srpen pomalu předával štafetu září, dny byly teplé a prozářené sluncem a do začátku školy zbýval ještě skoro měsíc. Proč to nevyužít a nevyrazit ještě někam na výlet, řekli jsme si s mým milým jednou večer. I zasedli jsme k mapám a přemýšleli, až jsme se rozhodli zabalit baťůžky a druhý den ráno vyjet vlakem do Mikulova...

Mikulov:

V Mikulově (odkud se nám nějak nechtělo odejít - chvíli jsme přemýšleli, že budem jen brouzdat po městě a kolem města a večer odtama odjedeme zpátky :D) jsme pokoukali okolo zámku, dali pozdní snídani v zahradě u kašny a přes město se po červené vyloupli u zříceniny Kozího hrádku,kde byl parádní výhled na město a zámek. Pak už jsme vyšli z města a šlapali kolem luk, polí a hlavně vinic dále...

Roháče 2014

7. února 2015 v 19:29 | Jíťa |  Slovensko
Roháče se nacházejí na západě Vysokých Tater, zhruba na sever od Liptovské Mary. Právě sem jsem v létě zavítala na dvoudenní výlet. :)
Přikládám mapku, abyste mohli lépe sledovat mé kroky:

Základní tábor jsme rozbili na chatě Zverovka (na mapce vlevo hore) a odtamtud se podvakrát vydali na pěší tůru:

1. den) po červené na Adamculu, po modré kolem Roháčského vodopádu až ke 4 Roháčským plesům, kde jsme se stačili jen tak tak vyfotit a nasadit pláštěnky a už se na nás sypal ledový déšť a kroupy :D A to prosím v červenci :D